fredag 10. april 2015

God helg til deg!

Vi har hatt ei fin påske med hyttetur, familie og tur til Hakallegarden. 
Påskehelga gjekk som vanleg altfor fort. Etterpå klarte eg sjølvsagt å bli sjuk. 
Då er det greit å ha bilder klare på PC'en frå før, slik at ein har noko
 å drive med liggande som eit slakt på sofaen ;)
Eg var også på eit etterlengta loppemarked i påska. 
Men eg fann ingenting!! Noko som er rart til meg å vere. Istaden fekk eg
 med meg fantastisk fine ranunkler frå ein blomsterbutikk. Eg blir aldri lei av 
disse flotte blomstrane! Såå fine!
No skal eg fokusere på å 
bli heilt frisk og kose meg med familien min i helga!
Mannen gjer siste innspurt på vaskerommet vårt for tida. 
Og eg gleder meg villt til det er ferdig! :)
Ønsker deg ei herleg helg!

Klem frå Bjørg :-)

1 kommentar:

Eli Kristin Magnussen sa...

Kjekt å kikke innom deg etter gammelt. Alltid noe flott å hvile øynene på og kanskje et tips eller to som bonus :)

Det teppet er så fint. Kjøpte det selv for lenge siden og er stadig like fornøyd med teppe. Det er mitt koseteppe ^_^

God helg!

Related Posts with Thumbnails