fredag 13. desember 2013

Surrealistisk!

For nokre månader sidan 
fekk eg ein epost frå ei dame som sa ho jobba i eit magasin. 
Ho lurte på om eg ville ha på trykk nokre bilder frå kjøkenet vårt. 
Dama hadde funne bilder av det på Pinterest og likte det veldig godt skreiv ho.
 Eg trudde først at dette var tull. Men eg googla namnet hennar og magasinet Romantic Homes og fann ut at dette var "for real". Veldig smigrande og utruleg rart :) 
Eg sendte over nokre bilder. Ein dag dukka det opp 
ein pakke frå Dallas i USA i posten.
I pakken fann eg september utgåva av Romantic Homes
Bildene frå kjøkenet vårt spredte seg over ikkje mindre enn 8 sider!
Og der satt eg med hakeslepp og måpande blikk!
Eg hadde venta meg eit lite bilde liksom, 
sjølv om eg riktignok 
sendte mange ;)
Og når eg først er igong med å "skryte";) 
De kan lese og sjå bilder frå huset vårt i Ikealivemagazine.no 
sin utgåve for desember. Du kan trykke her for å sjå ;)

Surrealistisk? Jepp!

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

8 kommentarer:

toves sammensurium sa...

SÅ artig Bjørg :)
Hjemmet ditt er jo bare så skjønt og passer godt inn i bladet,faktisk har jeg selv bestilt et tidligere nummer av bladet for en god stund siden - ble da skuffet men det var fordi det var så mye Nina Hartmann (Som jeg ikke har noe imot men hun var på en måte oppbrukt igjennom nordiske interiørblad den tiden) sånn at jeg ikke fikk så mye ut av bladet den gangen.Derfor var det litt moro at Jo Ann C også kontaktet meg angående reportasje...jeg bare lo litt inni meg for egentlig er ikke hjemmet vårt sømandes til såntslags,hun har sikkert bare sett noen få bilder og trodd at alt var like bra overalt ;))
Men gøy å bli spurt!Artig å se deg ihvertfall,vær stolt du!!!!!!!
Toveklem.)

Charlotte sa...

Det var vældig cool. Dit hjem er også super lækkert, flot og hyggeligt. Jeg synes bestemt dette er velfortjent. .... og dit køkken er så vældig fint!! :)

Anonym sa...

Flott:)

Jatte sa...

WOW så moro :D

Anonym sa...

Så kjempe gøy:)
Du har et herlig kjøkken, full av sjarm og hjemme kos:)
Klem Merete

k studio handmade sa...

Congratulations :))))

HanneM sa...

Kor artig, som vi sier her på mine trakter!

Carla sa...

congratulation!! your home is so beautifull too.

Related Posts with Thumbnails