mandag 22. oktober 2012

Utfordring; Kreativ med barn

Dottera mi Ariel er snart 3 år og klar for kreativitet ;) 
Eg dreiv å leita etter inspirasjon til aktiviteter som vi kunne gjere ilag. 
Spesielt no når hausten er her og det nærmer seg jul, er dette veldig kosleg! Eg tenkte fort at oppfinnsomheten i Bloggland er jo den beste eg veit om. Difor fekk eg lyst å lage ei utfordring her på bloggen, der du kan vise eit eller fleire innlegg om 
kreative påfunn som passer fint å gjere
ilag med unger.  



Så no håper eg du vil sette i gong med kreative påfunn som passer for unger,
knipse nokre bilder og lage eit innlegg som du linker under her. Eg håper det 
fører til ei kosleg stund for deg, og til inspirasjon for oss andre :)
Det blir også ein fin- fin premie til den som har 
den "beste" ideen!


Det er fullt muleg å linke til eit gammalt innlegg.  
Eg blir også veldig glad om de sprer ordet, slik at vi får inn mest muleg inspirasjon:)
Du treng heller ikkje ha egne barn for å vere med. Du kan lage noko sjølv
 å vise fram,berre det er enkelt nok 
for dei små ;)

Eg håper på mange fine innlegg med skaperglede!


Klem frå Bjørg :-)


12 kommentarer:

Tove sa...

Hei Bjørg
Så gøy, bare mac'en blir ledig kommer jeg med et bidrag
Klem tove

www.mixbiks.blogspot.com sa...

Dejlig ide, jeg følger med på alle de spændende aktiviteter der kommer :)

Fotograf Britt sa...

Hei...

Kreative barn du har...herlikt innlegg..

Ha en fin kveld..

Britt

Anonym sa...

Så gøy:) mine barn er store og siden eg er kunst og håndverkslærer og har jobbet som kreativ leder i barnehage, så elsker eg å skepe sammen med barn :) Fuglene i mitt innlegg har jeg og min datter gjort sammen. Gratulerer med bilde hos NIB forresten, med det nydelige badet ditt :D Klem Lisbeth

Sonja frå Sunnfjord sa...

Fin utfordring:) Eg har laga eit bidrag, og no skal eg ta ein titt på dei andre som ligg her hos deg:)
God helg!

boNord sa...

Artig. Kommer med et lite bidrag senere i dag :)

Lise

Kristine sa...

Eg har lyst å bidra også. Men veit ikkje heilt korleis eg skal gjere det!
Skal eg berre lage eit vanleg innlegg på bloggen min og linke til den??? Ganske grønn på dette området...

Unknown sa...

Thank you for hosting,discovery your blog from Italy!
Ciao
Bellalullo

Kikkis planet sa...

La inn en link til papirkroner som jeg laget med ungene, kjempeflott å se de andre bidragene!

Sonja frå Sunnfjord sa...

Eg laga enda eit innlegg med dette temaet. Hadde så mykje fin inspirasjon som eg måtte dele......

Anonym sa...

Et par enkle og morsomme aktiviteter med barna:
http://vivovita.wordpress.com/2012/11/05/lillebrors-nye-klaer/
http://vivovita.wordpress.com/2012/10/11/fun-with-clay-part-1/

Ha det godt.
Hilsen Elisabeth

Bodil (200procent) sa...

Sikken skøn samling af idéer! Jeg laver mange kreative sysler med mine børn og har en hel idéside på min blog, så kig gerne forbi :) http://200procent.blogspot.se/p/kreaprojekter-for-og-med-brn.html?m=1

Related Posts with Thumbnails