fredag 5. oktober 2012

NIB utfordring oktober - Bad


Eg har lyst å bidra i NIB si utfordring for oktober, nemleg bad
Badekaret er ein stad eg bruker altfor lite tid i, men eg er grådig fornøgd med det :) 
Det er fint og mjuker opp det meir stramme golvet og veggane vi har på badet. Eg er generelt veldig fornøgd med badet vårt. Vi pussa det opp for 3 år sidan, 
så det er ganske nytt. Det er stort med mange vinkler og kroker.
 Og det er difor vanskeleg å ta fine bilder av det, sjølv om lyset er flott her :)
Så eg melder meg på i konkurransen med dette bildet. 
Sjå dei andre bidraga her!

Ha ei flott helg alle saman!

Klem frå Bjørg :-)

20 kommentarer:

ralfefarfars paradis sa...

Ser herlig ut- og deilig med godt lys;) Har badekar på badet nede- men jeg har faktisk aldri brukt det-får være et mål for denne høsten;) Badekar med løveføtter er jo den store drømmen da;)

Unknown sa...

For en nydelig bad:)

Lykke til:)

Klem Linda

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Du har drømmebadekaret mitt:-) Veldig flott bad!
Lykke til i Nib!

God helg!:-)

NydeligFlott - Julie sa...

Vakkert bilde av et lekkert bad!
:-)

Skjerstad sa...

Så fint bilde :)
Jeg misunner deg det badekaret !
Tenk å starte helgen i et slikt herlig badekar ;)

God helg !
Klem fra Janne

Duse Pasteller sa...

Nydelig!
Ønsker meg et sånt badekar!!
klemklem

Lina sa...

Eg liiiiiiker dette! :) berre elsk på heile komposisjonen, lyset, løveføttene - ALT! ♥

bevaremegvel sa...

Nydelig badekar.
Lykke til med utfordringen :)

Klem Tessa.

Et hus i en hage sa...

Så fantastisk flott bad, det må du ta deg tid til å nyte!! Du må komme høyt på listen! Iallefall etter min mening:))!
Ha en fin fin fredags kveld/helg!
*Tone-C*

Anonym sa...

Et nydelig bad og så flott badekar:)

i mitt lille rekkehus sa...

Nydelig bad og nydelig bilde! Lykke til:-)

Kristine sa...

Herleg bad! Elska stilen din:-)
Sånn badekar som eg ønska meg.... Men pga vassuttak, armatur og str på badet blei da eit vanlig "firkanta" badekar hos oss! Eg grein meg til det når eg va gravid;-)
Oppdaga i dag at eg har vore å tulla med et eller Anna på innstillingane på kommentara på innlegga mine... Så eg må godkjenne kommentarane før dei vert publisert på bloggen. Kommentarane legg seg i ei mappe som heiter "venter på å modereres" har du kjennskap til dette? Veit ikkje korleis eg skal få det vekk!!!
Såg du hadde svart meg...

Heddas gode grunner sa...

Fint bidrag!!! Det så veldig fristende ut med et bad -selv om jeg heller aldri bruker vårt (men barna bruker det mye!). Lykke til i utfordringen! Jeg gleder meg over mye baderomsinspirasjon om dagen :)
God helg!!

Kristine sa...

Eg greidde å fikse det:-)
God helg

Kristine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så flott! Kjempekoslig, Bjørg! :)
Masse lykke til i konkurransen!

Godklem :)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så flott! Kjempekoslig, Bjørg! :)
Masse lykke til i konkurransen!

Godklem :)

EVAS HJEM sa...

Nydelig bilde av et utrolig sjarmerende bad.
Lykke til!

EVA

Jorunn sa...

Så flott bad! Ser mange har kommentert badekaret ditt:-) Kvar har du kjøpt det?

Emiliered sa...

Jeg elsker det badekaret! Jeg har akkurat samme frittstående på badet mitt (Hvit med krom løveføtter) Jeg kjøpte mitt her: Badekar eller Massasjekar
Takk for fin blogg - skal spre budskapet, blogg, profilen videre til mine interesserte veninner! ;-)
Klem klem

Related Posts with Thumbnails