mandag 3. september 2012

Før&Etter..

..på ein liten skuffesak ;)
Eg fann denne på ein Bruktbutikk i sommar og eg såg straks potensiale. 
No er eg ferdig å fikse på den :)
 Skuffene måla eg grøne. Også brukte eg scrabook-papir på frontane. 
Dette limte eg fast med decoupage- lim. Til slutt fekk dei eit 
strøk med decoupage utanpå og.

 Eg har ikkje heilt bestemt meg for bruksområde for denne endå. 
Men den kan godt brukast til hobbysaker
 som på desse bildene :)


 Nøstene de ser på toppen er sengetøy som er revne opp til 1 cm breidde.
 Eg skal snart igong med eit nytt hekleteppe, slik som det eg har laga til Ariel sitt rom. 
Om det er interesse for det kan eg lage ein
'korleis-lage-teppet' 
på bloggen?

Eg fekk ein gledeleg overaskelse
 igår når eg såg at Huset ved Fjorden er denne vekas VI
Sjekk det ut her! :)

Flott ny veke til deg!

Klem frå Bjørg :-)

13 kommentarer:

Inspirasjon fra Elin sa...

Den ble bare suuuper fin! En sånn kunne jeg tenke meg også. Kreativt.
Ha en god dag :)
Hilsen Elin

Nina Kristin Espeland sa...

Kor flinke du er! Eg og kunna tenkt meg ein slik ein... Kor finn du alle dei fine tinga? Bruktbutikk - kor??

Kos deg i fineveret - for det er vel like fint hos deg som hos meg rekna eg med (Eg ser sola) ;)

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Kjempesøt skuffe Bjørg!!!!DEI herlege fargane:)))
Dei to sengetøynøsta var no skjønne då.Vert sikkert eit aldeles nydeleg teppe♥Du er berre so kreativ!

GRATULERER som vekas VI!!!Har venta på det;)Og du fortener det so absolutt♥

Ønsker deg ein fortsatt fin dag.

Klem frå Mette.

ØSTRE ROER sa...

Hei du:) Så nydelig:) Kom gjerne med en oppskrift på heklet teppe. Tenkte prøve meg litt selv se:)

Unknown sa...

Så skjønn den ble:)
Herlige farger!!
Og YES vil gjerne ha et slikt DIY innlegg:))

Gratulerer med ukens VI ♥

Marita sa...

Den hylla ble kjempe fin.. og ja jeg kunne veldig gjerne tenke meg oppskrift på det teppe.. Utrolig flott teppe :))

LisaM sa...

Så fin den ble!☺

Jeg har en nesten maken liggende, kjøpt på Panduro i sommer. Kanskje jeg skal se til å få den ferdig..
Ble inspirert nå ja!☺

Å ja, en hvordan-hekle-teppe-av stoffremser hadde vært supert!

Ønsker deg en fin mandagskveld☺

Frk.Kopstad sa...

Gratulerer! Morsomt å bli utvalgt- ta det som ett stort kompliment!
Skuffhylla blei kjempe fin etter makeoverèn! :)
Klem

Bergheim sa...

Den ble kjempefin. Sånne skuffhyller kan jo brukes til alt mulig. Ha en flott dag.

Frøken Loppe sa...

Hei!
Så fin den blei!!!
Er kjempe interessert i oppskrift på kordan du lager teppet!!!!

Fin tysdag!

klem ib

Vibeke sa...

Hei. Dumpet borti den koselige bloggen din og fikk se det vakre hekleteppet du har laget! DET hadde det vært gøy å prøvd seg på, så oppskrift på bloggen din hadde vært supert! Håper det er overkommelig for en fersking....? Gleder meg til å følge deg framover :-)

Fru Andersen sa...

Så fint det blir når du tryller med gamle slitte ting Bjørg!

Like overveldet hver gang jeg titter innom deg, mye inspirasjon og herlig stemning hos dere!

Klemmer!

elviras drops sa...

Skikkeleg fin vart hylla, stilig med forskjellig dekor på alle frontane.

Related Posts with Thumbnails