fredag 14. september 2012

Babylue

Eg kjøpte denne nydelege babylua til Hermine ei stund før ho vart født. 
Då eg såg den i bloggbutikken til Janne, så måtte eg berre ha den. 
Janne tryller fram dei finaste plagg med heklekroken sin. 
Eg skulle ønske eg var like flink! :) 
Ta ein titt her!


Hermine er allereie 2,5 mnd. 
Snillare baby enn denne vesle jenta trur eg ikkje finns ;) 
Men eg merker at livet er betydeleg travlegare med 2 små troll i hus! 
Men det er slik det skal vere. Det er viktig å senke skuldrane
 og huske på å nyte tida :)

God helg til deg!

Klem frå Bjørg :-)

8 kommentarer:

Unni sa...

Så søt jente (og lue også).

Kos dere med babytiden, den går så fort.

Jannes lille sted sa...

For en nydelig prinsesse! Tenker meg deg er travelt med 2 småtroll i huset:-) og jeg som syns jeg har det travelt med min ene :-) hehe
Koselig at du likte lua, og takk for reklamen!!
God fredag og helg
Godklemmer Janne Merethe

i mitt lille rekkehus sa...

Så skjønn og stor jente! Min lille gutt nærmer seg snart 6 mnd,hvor blir tiden av! Viktig å roe ned og nyte øyeblikkene og hverdagen m barna:-) God helg t deg!

Adda sa...

hi hi
Til Lykke med din dælige datter hun er vakker, min søster heter Hermína og min mormor også. Bloggen din er mitt favoritt og jeg kik ofte her i besøk. Dit huset er helt fantastisk
Hilsen
Adda fra Island

Audhild sa...

Søt lue, men ei enda søtere prinsesse ;)
Så stor Hermine er blitt allerder, tiden går såå alt for fort når de er bebiser altså...!

God helg!
KLEM

MittLilleHjerte sa...

Så nydelig lue og skjønn ei jente du har:)
Ja, Janne tryller frem det meste hun:) Flink er hun!!:)
Fin kveld!
Klem

Caroline sa...

Herlige lita jente:)
Så skjønn med den lua på:)
God helg til dere og!
Klem Caroline

Ida sa...

Så utrolig herlig! Kjempefin lue!
En slik en må jeg hekle til tantebarnet mitt som er ventet om knappe 6 uker :)

Så morsomt at vi begge kommer på trykk! Jeg gleder meg til å se!!!
Gleder meg til bladet kommer også... syntes det er knallbra!

Ha en fiiin kveld, det som er igjen iallefall :)

Klemmer

Related Posts with Thumbnails