tirsdag 29. desember 2015

Glade jul og det som følger med..


Er det ikkje typisk? Omtrent samtidig som jula ringast inn får vi uønska gjester i hus: forkjølelse og feber! Vi har hatt det kvar sin gong, og no er vi ferdig. Bank i bordet! 
Men vi har kosa oss så godt vi kan med god mat og det som høyrer med. 
Berre det å vere ilag over lang tid er fint! :)


år stod jentene for pyntinga av juletreet på lillejulafta. Pynten vart skeivt fordelt, men veldig sjarmerande! Sjølv om eg må innrømme at eg klør litt etter å fikse på det, 
så skal eg ikkje øydelegge gleda for jentene ;)


Vi er heldige som hadde mange fine gaver under treet, 
og flotte folk å feire saman med!


Har du hatt ei fin julefeiring?

Klem frå Bjørg :-)

5 kommentarer:

Unknown sa...

Vakker julepyntet hus ♡
Godt nytt år, håper det blir flott og friskt :)

Алёна Боц sa...

Happy New Year!!Beatiful Christmas decorations!!!
Best wishes to you and your family!
Hugs from Bulgaria/
Aliona Bots

Unknown sa...



thx

شركة تنظيف بالرياض




thank you

حراج السيارات


thank you



احلى سينما

Marilyn sa...

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2016!!!:-)

Caroline sa...

Godt nyttår!
En stund siden jeg har tittet innom her nå,men koselig å se hvordan dere har det:)
Så koselig å se jentene pynter treet,slik var det her i huset også,å jeg må innrømme følelsen av å fikse på det etterpå kom her og,men klarte å holde meg jeg også;)
Skjevt fordelt men helt sjarmerende perfekt:)

Ønsker dere fine januardager!
Klem Caroline

Related Posts with Thumbnails