søndag 19. april 2015

Skap med favorittfargen Nude

Foreldra til mannen hadde eit brunt skap som dei ikkje trengte lenger. 
Vi trengte meir oppbevaring til sengetøy, så vi ville gjerne ha det. 
Med nokre strøk med min store favorittfarge om dagen
 Nude (S1015-Y70R) så vart det ganske fint, 
synast eg.
Skapet er plassert i gangen oppe, 
som definitivt trengte noko nytt. Med nokre gamle fat 
på veggen og prikker på veggen så vart det til den miksen eg liker så godt. 
Nostalgisk med ein moderne vri.
Eg drøymer om kvitmålte golv her oppe. 
Men den draumen får vente litt til..
Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

7 kommentarer:

Inspirasjon fra Elin sa...

så lekkert skap..
Veldig fint å dekorere med fat på veggen :)
Inspirerende bilder du har tatt :D

Inspirasjon fra Elin sa...

så lekkert skap..
Veldig fint å dekorere med fat på veggen :)
Inspirerende bilder du har tatt :D

Valérie T. sa...

Vraiment, très très joli, j'aime beaucoup votre intérieur

Unknown sa...

Så fint :)
Nydelig farge ♡
Og herlig stylet som alltid hos deg:))

Lene i Annekset sa...

Du er så flink med farger, alt passer liksom inn og skaper Huset-ved-fjorden-stilen. Nydelig Bjørg, du er flink asså! :)

anita sa...

Goodmorning,
What a great blog you have, love your softness.
Hope you will join mine too?
Greetings from Anita The Netherlands

Hverdag i London sa...

Koselig skap, og kjempefin farge.
Marianne:)

Related Posts with Thumbnails