onsdag 29. april 2015

Papaya

For litt sidan vart eg kontakta av søte Heidi som driv nettbutikken heidishoff.no
Ho lurte på om eg ville teste ut nokre produkt og sjå om eg likte dei. 
Etter å ha tatt ein titt på utvalget, så var svaret eit klart ja
Der var så mykje fint! Når deler av salget i 
nettbutikken går til eit kvinneprosjekt i India, 
så vart det eit dobbelt-ja

Heidi har designa sin eigen nydelege
smykkekolleksjon som ho sel i butikken sin.
Hun er også distributør for det Amerikanske merket Papaya.
Papaya-produkta har glade farger og herlege motiv
Eg kosa meg med å ta nokre bilder av dei, 
under her ser du eit lite utval;
[notatbok- nøkkelring]
[Bilde med oppheng]
[gavepapir og gavelapper]
 [Nøkkelring]
[Bagasjelapper]

Ta gjerne ein titt innom heidishoff.no 
Ved bruk av rabattkoden HVF20 får du 20% på alt 
i nettbutikken! Enjoy!

Ha ein herleg kveld!


Klem frå Bjørg :-)


//produkta i dette innlegget er sponsa//

1 kommentar:

bye9design sa...

Masse lekkert! Jeg skal sannelig ta en titt ja :)

Related Posts with Thumbnails