onsdag 1. januar 2014

Slik var 2013 - del 1

Først av alt Godt Nyttår 
til alle de fine leserar som kjem på besøk :)
2013 har vore eit travelt, men veldig fint år. Med stort hus, mann, 
to fine jenter, lite søvn, interiørspalte i FM, ny jobb å sette seg inn i
 og mykje anna har eg  virkeleg fått kjenne på den berømte tidsklemma. 
Bloggen har vore i stor fare for å bli lagt ned. Men kvar gong eg har tenkt dette 
har det skjedd noko moro pga bloggen som gjorde til at eg berre måtte fortsette. 
Huset ved Fjorden er eg sikker på vil fortsette i 2014 også. 
Sjølv om det er på Instagram det skjer om dagen, 
og blogger blir meir og meir stille.
Dessverre..

Her kjem eit lite tilbakeblikk på 
bloggeåret 2013;
-Eg fekk spørsmål om eg ville skrive interiørspalte for FM (Fylkesmagasinet for Sogn og Fjordane) 
Noko som har vore kjempekjekt, og eg skal fortsette med spalta i 2014 også. Yey!:)
-Huset ved Fjorden var månadens anbefalte blogg hos Rom123 (takk Nib-jenter :-)
-Eg hadde hekledilla. Eg laga mi eiga oppskrift på hekleluer og la ut oppskrifta på bloggen. 
Noko som vart veldig populært hos leserar i Tyskland ;)
-Huset vart fyllt med deilige pastellar, så snart jula var kasta ut.

-
- Vi starta på oppussinga av Hermine sitt rom. 
Det vart eit skikkeleg jentete rom i grønt og rosa.
- Ariel fekk ei gammal barneseng som mannen sov i som liten.

- Korallfargen gjor sitt inntog i heimen.
- Eg strikka pute med pil og pussa opp barnemøbler frå 
Ikea med tapet og måling.

- Eg måla eit skap Besten min har laga. 
Det vart grønt og fekk plass på Ariel sitt rom.
- Potetkasser fekk nytt liv som oppbevaring med tapet, måling og hjul.
- Eg kom til finalen i Nib- utfordringa - Vårforberedelser, 
og eg vann!! :)

-Vi måla litervis med måling på rekkverk ute.
- Vi kjøpte nye utemøbler og måla nokre skodder blå for å skape litt ferie-stemning.
-Broren min bygde leikehytte til jentene. Denne måla eg turkis, og starta på innreiinga.
- Eg hekla golvteppe til Hermine sitt rom. Oppskrifta til desse teppene ligg 
på bloggen og er mitt mest leste innlegg :)

-Vi kosa oss ute på terassen.
- Vi feira Hermine sin 1 årsdag.
- Eg kom til Finalen i Nib si utfordring -Sommer på jorda. 
Og eg vann!! :)

Del 2 kjem i neste innlegg.

Ha ein herleg første dag i nytt år!

Klem frå Bjørg :-)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Så fine bilder:) Jeg er så glad for at du vil fortsette med bloggen din! Den var den første bloggen jeg oppdaget og jeg kikker fremdeles innom flere ganger i uka. Du har et nydelig hus! Håper du og familien din får et fantastisk godt nytt år.
Klem fra Kristine

stallnilsen sa...

Godt nyttår til dæ og dine.
Så klart du må fortsette med bloggen din den er så koselig og følge.

Fine bilder.

Ha en fin nyttårsdag.

Lisbeth :O)

By Neymes sa...

OLÁ AMIGA,EU AMAR O SEU POST DE RETROSPECTIVA,AO MEUS OLHOS ABRIL FOI UM MÊS DE COISAS LINDAS,VOCÊ CULTIVAR FLORES EU GOSTAR DISSO :-)
VOLTAREI PARA VER A PARTE DOIS OK?? FELIZ ANO NOVO A TODOS POR AI.BEIJO EM SEU CORAÇÃO.VALÉRIA.(BRASIL).

Lene i Annekset sa...

Så herlige bilder! Håper virkelig du fortsetter å blogge LENGE, her har du en stor fan! *ler* Ønsker deg et riktig godt nytt år og takk for det gamle! Hilsen Lene i Halden

M.A.R.K.I sa...

HAPPY NEW YEAR !!!! Marki

Jolana sa...

Wonderful pictures!!!
Happy New Year :)
Jolana

Anonym sa...

hei.. jeg elsker bloggen din, å håper du vil fortsette i lang tid fremover, er så korsli å se att du ikke er redd for å bruke farger i hjemmet ditt!! utrolig fint er det. har fått veldig mye inspirasjon fra bloggen din.

Lill sa...

For en hærlig blogg ♥
Her har jeg ikke vært før

Gleder meg til å følge deg videre

Klem fra Lill

Caroline sa...

Jeg er veldig glad for at du fortsetter bloggingen,du er slik en kreativ og inspirerende person,å jeg elsker å følge dine kreativiteter her på bloggen:)
Ønsker deg et nytt inspirerende og kreativt år:)
Klem Caroline

Twinflame tales sa...

Hello,
I really like your blog. You have great ideas and I like the way you use different colours to decorate your house.
warm greetings.

Related Posts with Thumbnails