lørdag 23. februar 2013

Det nærmer seg :)

Dei siste vekene har vi pussa opp rommet til Hermine
Eg tenkte å vise før-bilder (igjen) og nokre etter- bilder
så langt som vi er komt :)

Før;
Etter;
Mannen har fora og lista vindauget. Og vi har måla vegger, tak og golv kvite. 
Ein vegg har fått tapeten Cherry Blossom frå Ejffinger.

Før;

Etter;
Kottet er opna opp og det er laga ein sittebenk som skal fyllast opp med puter. 
Denne skal fungere som ein kose/leseplass. Listene her skal bli kvite snart!:) 
Oppe i taket har mannen laga stjernehimmel som eg skal vise seinare. 
Under sittebenken er der ei skuff med hjul som har fått tapet på seg. 
Denne blir fin til oppbevaring :)
På motsatt side er 
den fin-fine lampa komt opp :)
Stolen var trekvit, 
den har eg måla grøn og laga slitte kanter :)

Som de ser er det stort sett berre møblering og stæsjing igjen. 
Sjølve moroa med andre ord ;)   Men golvmålinga skal få herde til onsdag før vi belaster golvet. Eg gleder meg veldig til å begynne. Planen er klar i hovudet mitt. 
Det blir spennande å sjå om den fungerer :)

To be continued!

Klem frå Bjørg :-)

13 kommentarer:

i mitt lille rekkehus sa...

Åh for et flott jenterom! Så gøy å innrede og en kjempe søt tapet:-) Gleder meg til å se fortsettelsen;-)

Unni sa...

Så flott:-)
Gleder meg til å se rommet når du e ferdig å stashe det opp:-)

Audhild sa...

Så utrolig fint det blir!
Og for noen smarte løsninger dere har kommet på!!
Likte veldig godt den kose/lese nisjen :))

Gleder meg til å se mer!
KLEEM

Bente sa...

Herlighet, for et nydelig jenterom. Kosekroken er genial. Her kommer prinsessa til å storkose seg.

Ha en fin kveld videre.

Klem

Karen sa...

Så mye det gjør bare å få det gulvet lyst! Kjempefint! Og veldig søt tapet... Du er no så flink med farger! :)

Gleder meg til å se det ferdig...

Caroline sa...

OIOI,for et nyyydelig jenterom!
Tapeten var jo bare herlig sammen med alt det hvite:)
Gleder meg veldig til å se hvordan du vil møblere det:)
Ha en finfin helg videre!
Klem Caroline

Christine sa...

Så flott det blir da!! Gleder meg til å se hvordan det blir når du har fått inn møbler og stæsj ;)
Likte godt sittekroken. Kan bli fint med lys og eventuelt noen hyller øverst til bøker og slikt ;) Kanskje en gardin også...

Ha en fortsatt god helg.
Klem fra Christine

Anonym sa...

Harika olmuş...

lisje astrid's husblogg sa...

Det FINASTE jenterommet eg har sett!!!!!
Utruleg fint!
Gledar meg til å sjå det heilt ferdig..

God søndag :)

Meg sa...

Det er et lys, og en så vakker ro over bildene dine, at jeg senker skuldrene. Takk :)

Lindas Lille Leilighet sa...

Nydelig! Her blir nok den lille å kose seg masse:) Jeg blir iallfall glad av å se de fine detaljene og fargene:)

Anonym sa...

Very nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I've really enjoyed surfing around your blog posts. In any case I will be subscribing to your feed and I hope you write again soon!

My page; buy twitter followers

Anonym sa...

Please let me know if you're looking for a writer for your blog. You have some really good articles and I think I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd really like to write some material for your blog in
exchange for a link back to mine. Please blast me an email
if interested. Regards!

My web site buy followers

Related Posts with Thumbnails