søndag 23. september 2012

Rund heklepute

Eg er ferdig med den runde puta eg har hekla på. 
Sidan det er det eg kan innen hekling, er den laga av fastmasker ;) På baksida har eg sydd lommeopning av eit bomullstoff. Puta er rosa, grøn og kvit som er ein av mine favorittfargekombinasjoner. Planen er å ha den på rommet til Hermine. 
Eg har lyst til at desse fargane skal dominere rommet. 
Snakk om å begynne i feil ende. Rommet skal
 pussast opp, og vi er ikkje begynt endå. 
Men puta! Den er ferdig ;)



Eg håper du har ei super helg!

Klem frå Bjørg :-)

17 kommentarer:

Roser og Patina sa...

Puten var bare nydelig!

Jannes lille sted sa...

Flinka!! Du er bare så flink Bjørg.
Nydelig pute!!
Klemmer Janne Merethe

Rebekka sa...

Nydelig! Du e kjempe flinke, Bjørg! ;)

rose japan sa...

Hi!!! Beautiful

hugs rose jp

Unknown sa...

Flinkis!!
Den puten var helt nydelig ♥

metanoia sa...

for en nydelig pute og herlig fargekombinasjon :)

Anonym sa...

Så nydelig pute:)

Rosaell sa...

Knall fin pute!! Har du oppskrift? Nydelige fargar!

Bdicte sa...

Såå søt:)

Klem
Benedicte

Jijji sa...

Fiiiin pute! Jeg holder også på med å lære meg å hekle om dagen; fastmasker. Kanskje jeg blir like flink som deg og kan hekle min egen pute en dag? *smiler*
Ønsker deg en ny og herlig ukelig uke!

Klem fra Jijji

Unni sa...

Herlig pute i nydelige farger.
Du er flink!!

Unknown sa...

Den var kjempe fin!! Nydelig farge kombinasjon :-)

Gina

Lindas Lille Leilighet sa...

Hehe...er det ikke sånn vi interiørfrelste kan være da...Finne en pute, en løper, ++ å derfor male rommet etter det+;) hihi! nydelig pute iallefall! Og nydelige farger!

sigrid sa...

Så fin pute! Fargekombinasjonen er nydelig!

Bondekjerringa sa...

Så fin! Elsker fargene!! Du er flink :)
Ha en flott kveld. Klemmer fra Bondekjerringa

Frk.Kopstad sa...

Den var utrolig fin!
Akkurat slik som jeg har sett for meg på rommet til 6 åringen min. Og så fant jeg den her inne hos deg! Nydelige farger!
Si i fra hvis du tar på deg hekle oppdrag! For jeg har ti tommeltotter når det kommer til alt av håndarbeid, så nytter ikke bare å gi meg en oppskrift..hehe..
Klem

siri ore elle sa...

Superfin pute! Flotte farger!
Siri

Related Posts with Thumbnails