onsdag 5. september 2012

NIB Utfordring - Inviter

Nib- jentene har lyst å bli invitert heim til oss i Blogglandia. 
Eg inviterer til raudvin i store glas og noko å bite i ved kjøkenbordet vårt. 
Velkomen skal de vere ;)

Og sidan eg er flinkare til å pynte enn å kokkelere, 
så fokuserer vi på borddekkinga ;)

Eg liker å gjere det enkelt
Men likevel må eg ha nokre detaljar som krydrer litt :)

Bordkorta er hjerter klipt ut av scrap- papir og festa med malte klesklyper. 
Små vaser med roser henta frå hagen, saman med eit blondeband utgjer pynten på bordet. 
I lampa har eg hengt stoffremser til pynt.


Ingenting av serviset eg har dekka med er likt. 
Eg har sett det saman av diverse fat eg har samla opp igjennom etter 
besøk på loppiser og bruktbutikker. Serviettringane er 
også eit bruktfunn.


Eg ser at det er komt inn 
vannvittig mange nydelege bidrag til utfordinga allereie. 
Du kan sjå dei her!

Det var mange som hadde lyst på ein DIY av hekleteppet eg har laga. 
Så det kjem eit innlegg om det i nærmaste framtid :)

Fin onsdag til deg!

Klem frå Bjørg :-)

6 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

Dette ble jo kjempeflott :) Nydelig pyntet bord :)

InstatreffNorge sa...

Jeg hadde ikke hatt noe i mot å
komme til dekket bord hos deg:):)
Veldig nydelig var det:)

Masse lykke til:)


Klem Lise

Lindas Lille Leilighet sa...

Kjempefint! Enkelt og delikat:) Søte små detaljer..absolutt DEG:D

AweSomeLiving By Rosita de Jongh sa...

Wauwww super fun did you do that .. beautiful table say, who does not want to eat, beautiful pictures ... Have a nice week ... dear greetings rosita

Sologbolig sa...

Nydelig ! her må vere godt å sitte å ete. Ha ein fin kveld.

shabby chic og lavendel sa...

Kjempekoselig :)) Synes heile bloggen din er sååå full av sjarm <3

Lurer litt på den blå kjøkkenstolen din... Har du en fargekode på den? En frisk og flott blåfarge :)

Mvh. Catharina

Related Posts with Thumbnails