torsdag 13. september 2012

Farger i Fjordhuset

Eg elsker farger. 
Og aller helst duse delikate, men gjerne nokre litt meir knæsje inneimellom også!
Eg er rett og slett avhengig av fargesmil i kvardagen min :) 
Og eg bruker gjerne målekosten for å få det slik eg vil!
Eg får mange spørsmål ang kva farger eg bruker. 
Derfor tenkte eg å samle dei i eit innlegg, 
sånn at dei er enklare å finne :)

Nokre har eg fargekoden på, andre har eg berre namnet på. 
Men uansett skal målerbutikken klare å finne det for deg utifrå dette :)
Dette innlegget blir oppdatert når eg får nye favoritter som må med, 
og eg skal legge ein link på høgre side på bloggen :)
Vær obs på at fargen kan vere litt 
forskjellig frå slik den ser
 ut på bildet.

Grøn krakk: S 0530- G30Y
Gul krakk: 10235 Sommersol

 Krakk: Petal Pink
Knotter på kjøkken: Petal Pink
Hylle på vegg: Petal Pink
Bein på Bord: Hammershöi
Gyngestol: Hammershöi
Front på kjøkken: Hammershöi
Vegg: Singel

 Vegg: Skagen S 1502 Y50R
Rammer: 0100 Hvit

 Vegg: Skagen S1502 Y50R
Gul stol: Signal Gul
Tavle: Magnetmåling og tavlemåling
Hyller frå Biltema: 0100 Hvit

Skjenk: S 0530 B50G
Skodder: Hammershöi
Vegg: huntonittplater nostalgisk hvit
Ramme: (kjem snart)

Skodder: Hammershöi
Krakk: S 0530 G30Y
Kommode: (kjem snart)

Var dette nyttig? 
Om det er noko du saknar må du gjerne 
gje meg ei tilbakemelding :)

Ha ein flott torsdag!

Klem frå Bjørg :-)

12 kommentarer:

Bente sa...

Det er så utrolig koselig hos deg. Nyydelige farger du har brukt. Alt passer bare så godt sammen.

Klem

Anonym sa...

Helt enig med Bente,bare elsker fargebruken din :)) nydelig.
Klem Mette.

Anonym sa...

Me gustan los colores que utilizas, tonos suaves.Saludos

Kristine sa...

Kjempe fine fargekombinasjonar:-)
Eg har vore inne i ein pastell periode i vår/sommar, men no når da blir haust og vinter likar eg meir sterke fargar!
Eg lurer på kor du får tak i dei spray boksane som du har bryt tidlegare til å lakke rammer!

ØSTRE ROER sa...

Fantastisk, tusen takk:)

sigrid sa...

Nydelige farger du bruker! Veldig fine og inspirerende bilder!
Ha ein fin kveld videre!
Sigrid:)

Lille Frøken Jensen sa...

Jeg elsker fargebruken i Fjordhuset:)
Greit at du laget et innlegg om det så jeg fint kan finne de igjen, når jeg skal male:)

Takk for koselig hilsen, klokka kostet 399,-

Ønsker deg en fantastisk fin helg
Klem fra Jorunn

Unni sa...

Så herlig at du bruker farger i interiøret.
Det blir man jammen glad av.
Jeg trur jeg skal finne meg noe jeg skal male i noe annet en hvitt igjen. Malte et nattbord i lys limegrønn, og det er jeg så fornøyd med.
Kjempenyttig at du laget dette innlegget:)

God helg til deg og dine.

Anonym sa...

Herlig interiør og skjønne farger. Hilsen Grethe

Anonym sa...

hei:) utrolig fin blogg du har, alt du gjør blir kjempe fint.. Har du fargekoden på hammersøi? å hvilken type maling er det?

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hei, og tusen takk:) Eg har dessverre ikkje fargekoden på Hammershöi. Men viss du staver det slik til en forhandler, så finn han den til deg:) Eg har brukt litt forskjellige vannbaserte målinger. Men den eg liker absolutt best er Lady supreme finish 40glans:)
Bjørg :)

Myrte ♥ sa...

Flott innlegg!
Skagen, brekker den mot brunt eller blått? Leter etter en lys/dus grå til yttergangen uten brunt eller blått i, bare ren svart/hvit-blanding siden vi har freshet opp rommet med mint og lyserosa :-)

Related Posts with Thumbnails