fredag 31. august 2012

Sunflower

Eg var så heldig å få solsikker denne veka. 
Solsikkene har fått plass i den gamle muggen og pyntar så fint på kjøkenet vårt :)


Eg har prøvd meg fram med litt forskjellige stoler rundt bordet. 
Det er moro med litt forandring :)

Eg hadde besøksrekord på bloggen igår. 
Grunnen er nok at FB sida Tips & Inspirasjon til Hjemmet la ut bilder og link frå Huset ved Fjorden. Noko eg synast var kjempestas! Hjarteleg velkomen til nye følgerar :)
Trykk her viss du ønsker herleg interiørinspirasjon frå
 denne sida på Facebook!

Ariel er i barnehagen og Hermine søv. 
Og då skulle det vel bli avslapning på meg? Nei, langt ifrå ;) 
Her er det berre å "joine" mannen som måler hus! Heldigvis liker eg å måle :)

Ha ei superduper helg!

Klem frå Bjørg :-)

14 kommentarer:

Skjerstad sa...

Så koselig i kjøkkenkroken deres Bjørg, liker de gule detaljene :)
Og Solsikker er virkelig FLOTTE.
Gøy med omtale !

Lykke til med malingen
og god helg !
Janneklem

BizzyChrissy sa...

I love the colours. the chairs are beautiful. Sunflowers makes me smile and happy.
Greetings and a sunny weekend.!!

Christien

Home Bohemia sa...

Åhh så fint du har i ditt kök!! Så mysigt och hemtrevligt...helt i min stil:)) Med solrosorna på köksbordet så skiner solen även om det är mulet. Tack för titten.Kram Maria

Gårdsjenta sa...

Så moro med besøksrekord da! :D

Solsikker er flotte :) Her vokser de i komposten, etter vårens opprydding av vintermatingen :P Ikke skikkelig blomst på den enda, men kommer snart :)

VeroNot sa...

Koselig kjøkken!! :-) Og nydelige solsikker!
ha en god helg!

gult hus i svingen sa...

herlig kjøkken:) Er så fint med de dempede fargene og det knballgule som flotte kontraster:) Artig med link og bilder i Hjemmet:)

klem fra Trine med ønske om ei god helg:)

Vera Moraes sa...

Hello Bjorg. This old pitcher is beautiful. I remember when you brought it home. It was beautiful with the sunflowers. I went into the page you indicated on facebook and saw two photos of your blog. Many people enjoyed and shared. Congrats. Your home is beautiful and the pictures you make are great. Big hug! Vera Moraes - www.veramoraes.com.br (Santos - São Paulo - Brazil)

Vera Moraes sa...

Hei Bjørg. Jeg husker da vi tok dette glasset hjem. Det var vakkert med solsikker. Ditt hjem er vakker og bildene dine. Tilgjengelighet til facebook siden du har angitt og så to bilder av bloggen din. Mange delte og nytes. Gratulerer du fortjener fordi bloggen din er veldig vakker. Stort kyss! Vera Moraes - www.veramoraes.com.br blogg - Santos - São Paulo - Brasil

stallnilsen sa...

Å så koselig du har det på kjøkkenet ditt, solsikkene pyntet ekstra opp.

Ha ei super helg, hilsen Lisbeth :=)

Hulda sa...

Helt herlige bilder av solsikkene. De stod så fint til den gule stolen. Virkelig skjønne bilder som ga meg glede og inspirasjon. :)

Ser at du har vært heldig denne uka, og fått det fine vaskefatet med mugge. Virkelig lekkert. Jeg har også et innlegg nå, med bilder av noe jeg var så heldig å få. Utrolig gøy når folk tenker slik på en. :)

Toril sa...

Solsikker er nydelig!
Perfekt til den gule stolen din :)
Ha en flott helg! Klemklem

Frøken Loppe sa...

Hei på deg!
Her har det skjedd mykje sia sist eg var innom, så mykje fint!!!
Eg har vært opptatt med klargjering for sal av huset, så døgnet har ikkje hatt nok timar, kan du sei.. ;o) Men no er det lagt ut for sal, og vi krysser fingrer og tær for at det kjem folk på visning...
Takk igjen for den flotte plakaten eg vann her hos deg, den har fått ramme og står godt synleg på kjøkkenet! Gjorde prikken over ièn :o) Ynskjer deg og dine ein strålandes første helg i september :o)
Klem ib

Brunt sukker sa...

HEI :)
JEG ELSKER SOLSIKKER OG DET BLE VIKELIG KOSELIT PÅ DITT KJØKKEN!
ØNSKER DEG EN FIN LØRDAG :)
KLEM FRA ELI:)

Frk.Kopstad sa...

Utrolig fin kjøkkenkrok! Ser skikkelig koselig ut å kunne sitte der å nyte frokosten!
Klem

Related Posts with Thumbnails