mandag 2. april 2012

Påskeegg i trollhassel

Påskeegg i trollhasselgreiner er ikkje akkurat nokon ny ide. 
Men det  var veldig kjekt for Ariel å henge dei opp. 
Her i full konsentrasjon :)

Påskeegga kjøpte eg billeg på Nille før påska ifjor. Men eg har sett 
at dei har liknande i år også.

 Og vips så vart det litt påskestemning 
på skjenken i spisestova også.

 Ariel har laga denne søte påskekyllingen i barnehagen. 
Den må sjølvsagt stå framme! Det er kjempekosleg at ho er blitt så stor at ho kan
 hjelpe Mammaen med pyntinga :)

Tusen takk for fine ord de legg igjen,
 og velkomen til nye følgerar. 
kosleg! :)

Kjempefin måndag til deg som titter innom!

Klem frå Bjørg :-)

15 kommentarer:

stallnilsen sa...

Det e så deilig når ungene blir så store at de hjelper til med og pynte og komme hjem med påskekyling de har laget, det e den fineste gave man kan få, ha en fin påske, hilsen Lisbeth <,)

Audhild sa...

Kjempestas å hjelpe til vettu :)

OG pynten laget av barnehendene våre er jo den fineste vi kan ha!

God påske! KLEM

Unknown sa...

For en FLOTT pynt ♥
Flinke store-lille jenta:)

Hulda sa...

Så dekorativt og fint det ble! Virkelig stilig med eggene hengende i greina!

Justyna sa...

;) super decorations;)

Anonym sa...

Så koselige bilder, Bjørg!

Jeg har også pyntet min trollhassel
med fine egg fra Nille. Enkelt og veldig
dekorativt. Så søt den lille påskekyllingen
var - herlige Ariel!! :)

Kose dere masse i påska..

Stor klem

Christina sa...

Så koseli hos deg!
Ønsker deg en super duper påske;))

Klem

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Kjempekooslig, Bjørg :) Håper formen din er kjempebra :) God påske til dere :) Godklem

fryd&forandring sa...

Så fin påskepynt, er så stas når barna blir med og spesielt når de kommer hjem stolte som få med noe de har laget selv!!! Her har vi nesten bare hjemmelaget påskepynt!

God påske!
Klem

fryd&forandring sa...

Og et FORSINKET gratulerer med den lille i magen -skjønner jo at jeg ikke har vært mye på nett i det siste!! Junibarn er idyll!

Klem

Hjemme hos meg sa...

Kjempefint :)

GOD PÅSKE!!

Klem Anette

Fru Ruud sa...

Kjempe kos når barna kan hjelpe til!! Så vanvittig deilig ut med nyvakete vinduer til påske... Trengs visst her også.
God påske til deg og dine!
Klem Annette

BareSol sa...

Kjempe fint! Ofte er det ikke så mye som skal til. Takk for tips angående eggene fra Nille, de var jo veldig fine!

Ha en fin fin påskeuke!

Klem Julie

tinemor sa...

Hei, hei!
Jeg er bare innom så snarlig for å fortelle at
Nettbutikken min nå er åpen!
Jeg har lagt inn masse varer,
og mere er på gang.
I anledning åpningen,
har vi mange varer til redusert pris.
Jeg håper Butikken faller i smak,
og skiller seg ut av mengden,
og at du tar turen innom,
igjen og igjen.
Du må gjerne lagre adressen :)

www.tinesshabbychic.com

VELKOMMEN!

Olga sa...

Здравствуйте! С большим удовольствием присоединяюсь к вашему блогу. Столько положительных эмоций!!! Ольга

Related Posts with Thumbnails