mandag 2. mai 2011

Mini- makeover :)

Det er typisk meg å få idear seint på kveld, som berre må gjerast med ein gong! 
Heldigvis får eg aldri behov for nokre store prosjekt. 
Men slike kose- greier ;)


Denne gongen vart det blå brettet utsatt for ein liten makeover. 
Dette har igrunn blitt nytt før. Du kan sjå korleis
 det opprinneleg var her.


Eg fann fram mønsterark frå scrappesakene mine og decoupagelim. 
Arket festa eg i botnen på brettet, og limte over det igjen. 
No synast eg at brettet fekk det lille ekstra ;)


Det bobla seg litt her og der, 
men kvifor skal alt vere så perfekt heile tida? ;P


Eg synast det passa flott ilag med det nye brettet mitt frå Åhlens. 
Herlege sommarlege pasteller, som matcher
 veret ute perfekt:)



Eg håper du nyt ein ny vårdag!

Klem frå Bjørg :-)

20 kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Så stilig det ble! :-) Når man har så fine idèer skal man ikke klage, selvom det er sent. Hihi...

Nydelige bilder!

Ha en fin maidag videre.
Klem Jenny

Hanne Margrete sa...

Brettet fikk absolutt det lille ekstra ja! Kjempefint:) Og jeg som holdt i det grønne brettet på Åhlens i helga, men måtte prioritere det vekk, nå angrer jeg!
Ha en strålende dag!

Klem fra Hanne:)

Fru Schenk sa...

Du er så kreativ :o) Moro å følge med på bloggen din, den bugner av gode ideer.
Ønsker deg en fin mandag!

angie sa...

ich mag ihre dekoration und die farben!!! viele grüße, angie

Tove sa...

Nydelig. Pasteller er virkelig herlig. Brettet ble flott. Og nei, alt trenger ikke se helt strøkent ut.
Ønsker deg en fin dag.
Klem Tove

Tee of Vinnord Cottage sa...

en aldeles hærlig liten makeover var det :D Er kos med prosjekter som ikke tar så himla lang tid alltid :D Eller krever for mye energi! Jeg får også sprudlende ideer midt på natta... sukk. Gleder meg derfor til atlieèt mitt blir ferdig da dette blir liggende vegg i vegg med soverommet! Hi hi...

Mie fra Mies Mirakler sa...

Så nydelig det ble. Ønsker meg brettet fra Åhlens jeg også, de har så mye fint :) *♥*

Kristina, nord i bygdo sa...

Det manglar ikkje på kreativitet hos deg nei, dette vart kjempefint!Ha ein fortsatt fin mandag :)

Klem Kristina :)

Hjemme hos meg sa...

Superfint kreative du ;)

Hegeslilleboble sa...

Brettet ble kjempefint, sommerslig og herlig. Tipper det vil bli brukt mye i sommer:).

tonje sa...

kjempe fin blogg du har;) eg er ny i blogg verden med følger din blogg no;)

Jijji sa...

Enkelt og greit, men samtidig det lille som skal til for å lage det lille ekstra.
Synes den lille vasen du har hvitveis i også var kjempefin; herlig farge:)

Ønsker deg en fortryllende uke!

Klem fra Jijji

Unknown sa...

Kjempefint;)
Igjen en god ide fra deg som jeg faktisk kan gjøre selv...
Jeg har jo et slikt kjedeligt brett med hvit bunn og trefargede håndtak, nå skal det bli nytt, hihi ♥

Er så deilig med slike vårlige farger, det prikkete brettet var også kjempefint;)

Ha en fortsatt fin mandag!

Klem Line

June sa...

Ble kjempefint og vårlig! :)

Klem

Smykkas sa...

Brettet ble kjempelekkert, og det er ganske sikkert bare du som ser boblene. Dessuten kan du trøste deg med at det perfekte ikke finnes.

Klem

Jannes lille sted sa...

Hei Bjørg :)
Så fint som det ble! Du har virkelig teken på dette med herlige farger og kombinasjoner! Flink du er

Ha en super kveld
Klem Janne Merethe

Mona Christin sa...

Hei.

Du er så kreativ og flink. Men det er som du sier at idéer må ut i live med en gang, ellers så blir det bare rørt ut i gryta.

Flotte brett. Og digger vekta di. En sånn ønsker jeg meg og.

Klem Mona C

Ruter & Hjerter sa...

Brettet er så kult! Elsker blå fargene:))

Drømmehjørnet sa...

Kjempefin blogg, nydelige bilder og kreative tips og ideer. Fikk tips om bloggen din i dag, av ei venninne :) Har selv vært på loppisraid i helga, og driver nå med malekosten :)

Anonym sa...

Nyydelige bilder av kvitveisen!

Related Posts with Thumbnails