fredag 26. februar 2010

Gangen i 1.etasje...


Når eg dreiv å pynta igår..fann eg ut at eg trengte det og det og det...og den skulle hatt anna farge osv...så det vart Førdetur idag (det lukta svidd av visaen ;-)....og fleire forskjellige ting ligg til tørking etter ein omgang med sprayen. Spennande!:) gleder meg til det ferdige resultatet... Inntil vidare viser eg no fram gangen nede :-)


Gangen i første etasje er nesten ferdig..vårt neste prosjekt her er denne:




Trappa skal målast heilt kvit, utenom trinna som skal få grått teppe..men som med mykje anna ting tar tid ;-)


No er godteskåla fyllt opp, og vi har huset fullt av besøk!:-)
Ha ein flott fredagskveld!

Klem :-)

4 kommentarer:

Fru Ruud sa...

For et utrolig fint speil!! Ja ja likte hele ganga også da, så ryddig... er det alltid sånn... Klarer ikke holde det sånn her på denne årstiden med alle luer og dresser som skal ha plass!
Ikke dumt å samle alle dubeditter i ei kurv... skal prøve det her også!
Gleder meg til å se hva du har sprayet...
Fortsatt god helg!
Klem Annette

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fin gang du har! Likte speilet-nydeleg!
Spennande med spray prosjekt! Har ein kasse med ting eg skal spraye eg og, men ingen plass å gjere det på so lenge det er so kaldt ute. Enno ein grunn til å vente på våren!

Fruens drømmer er lagt ned-for 2 gang. Skal ikkje starte oppatt heller denne gangen. Dumt!
Er glad eg fann Heidis Bo! Masse fint, kan handle mykje der☺ Green Gate til og med☺

God lørdagskveld☺

Klem M♥

Aashildsvilla sa...

takk for at du stakk innom bloggen min..koseli..klem fra åshild

Aashildsvilla sa...

åi det var fin lysekrone du har i gangen..elsker lysekroner..har 6 stykker selv..en på kjøkkenet 2 i stua,3 i gangan,og ønsker meg en på soverommet åsså ,men mannen syns vi ikke ska ha det..ha en fortsatt fin dag ..klem fra åshild

Related Posts with Thumbnails